Dizajn komunikacione strategije
Efikasna komunikacija je kamen temeljac uspeha organizacije. Gradi poverenje, podstiče angažovanost zainteresovanih strana i dovodi do pozitivnih rezultata, interno i eksterno.
Dobro definisana strategija komunikacije obezbeđuje jasnoću, doslednost i usmerenost, omogućavajući vam da prenesete svoju poruku sa uticajem i relevantnošću.
Moj pristup definisanju komunikacione strategije polazi od pretpostavke da svaka komunikaciona inicijativa bude strateška, kohezivna i usklađena sa ciljevima vaše organizacije.
Analiza
Na početku se radi detaljna analiza vaših trenutnih komunikacijskih praksi, preferencija publike i organizacionih ciljeva da bi se identifikovale prednosti, slabosti i mogućnosti za poboljšanje.
Segmentacija publike
Identifikujem i segmentiram vašu ciljnu publiku kako bih osigurao da su vaši komunikacijski napori prilagođeni specifičnim potrebama i preferencijama svake grupe..
Kanali komunikacije
Identifikujem najprikladnije kanale komunikacije i platforme za obraćanje vašoj ciljnoj grupi, obezbeđujući maksimalan doseg i angažovanost.
Definisanje ciljeva
Pre bilo kakvog razvoja komunikacione strategije, u dogovoru sa vama definišem koje sve komunikacione ciljeve želimo da ostvarimo, a u koju se naslanjaju na vašu poslovnu strategiju, kao i strategije departmana.
Ključne poruke
Kreiram ubedljive i relevantne ključne poruke koje rezonuju sa vašom ciljnom publikom i efikasno prenose ono što je srž vaše kompanije.
Metrika i optimizacija
Definišem ključne indikatore učinka (KPI) da bi se pratio uspeh vaših komunikacionih inicijativa i obezbedila stalna optimizaciju i poboljšanje na osnovu podataka i povratnih informacija.
Strategija interne komunikacije
Efikasna interna komunikacija je ključna za podsticanje angažovanosti i produktivnosti zaposlenih, kao i njihovu usklađenost sa kulturom i vrednostima kompanije. Pristup izradi strategiji interne komunikacije isti je kao i u slučaju da se radi o sveobuhvatnoj komunikacionoj strategiji, sa izuzetkom što se primarno fokusira na:
Angažovanost zaposlenih
Izgradnja kulture otvorene komunikacije, povratnih informacija i priznanja kako bi se poboljšao moral i motivacija zaposlenih.
Upravljanje promenama
Omogućavanje transparentne i blagovremene komunikacije u vreme promena ili organizacione tranzicije radi ublažavanja neizvesnosti i otpora.
Deljenje znanja
Kreiranje kanala i platformi za deljenje informacija, najbolje prakse i organizacionog znanja za pokretanje inovacija i saradnje.